Bezpieczeństwo Waszego biura

Powierzenie dostępu do Waszego biura osobom postronnym wiąże się z ryzykiem. Trudno jest obdarzyć pełnym zaufaniem pracowników firmy, z którą dopiero co nawiązało się współpracę. Dlatego na podstawie naszych wieloletnich doświadczeń rozwiewamy Wasze najczęstsze wątpliwości.

To nie wszystko! Posiadamy ponad 20 tysięcy art. biurowych

Nasza hurtownia biuroserwis znajduje się pod adresem www.annis.pl. Znajdziecie tam wszystko, czego potrzeba w biurze. Od segregatorów, przez długopisy a na kopertach kończąc. Wystarczy zamówić a my przywieziemy.

Każdy pracownik Cleneo, który będzie miał dostęp do Waszego biura w ramach realizacji umowy podpisuje oświadczenie o poufności. Standardowy dokument Cleneo zawiera klauzule mówiące o zakazie robienia zdjęć, kopiowane dokumentów i rozpowszechniania informacji, do których mogliśmy mieć dostęp w czasie naszej pracy.

Treść dokumentu ustalamy jeszcze przed rozpoczęciem współpracy.

Dostęp do biur, biurowców i określonych pomieszczeń może być ograniczone i objęte odpowiednimi restrykcjami. Zasady wejścia i wyjścia z biura / biurowca może wymagać aktywacji/dezaktywacji alarmu, wpisania na listę czy kontroli zamknięcia okien i drzwi. Wszelkie zasady ustalamy przed rozpoczęciem współpracy.

Wielu pracowników biur, mimo działającej klimatyzacji otwiera okna. wielu zapomina je zamknąć po swojej pracy. Dlatego personel Cleneo po zakończeniu pracy a przed opuszczeniem biura dokładnie sprawdza czy okna i drzwi są pozamykane. Wiemy, że otwarte okno może aktywować alarm. Wiemy, ze wizyta grupy interwencyjnej kosztuje 🙂

Sugerujemy, aby kody wejściowe (dostępowe) do Waszego biura były dedykowane dla naszej firmy. Dla bezpieczeństwa przypominamy także o ich okresowym zmienianiu.

W przypadku, gdy nasze personel po skończonej pracy zabiera do domu klucz i kartę dostępową do biura przygotowujemy stosowny dokument. Protokół przekazania kluczy i kart. Określa on szczegółowo zasady posługiwania się nimi i przechowywania.

Ważna zasada!: karty i klucze dostępowe są opisane jedynie kodem, nigdy adresem i nazwą firmy, do której należą. „Przypadki chodzą po ludziach”, dlatego „dmuchamy na zimne”. Liczymy się z utratą kluczy bądź karty. Dzięki tej zasadzie nikt nieupoważniony nie będzie wiedział do jakich drzwi pasują.

Odkurzacze, maszyny czyszczące wykładzinę, automaty szorujące to urządzenia pobierające sporo energii. Dodatkowo ich awaria może wywołać zwarcie. Dlatego w większości biur są dwa rodzaje gniazdek elektrycznych. Wiemy o tym! Dlatego nasz sprzęt podłączamy jedynie do dedykowanych gniazdek.

Dla osób postronnych dokumenty i kolorowe karteczki porozrzucane na biurku mogą przypominać chaos. Proszą się, aby je zebrać na jedną stertę i umyć blat biurka. Jednak w Cleneo jesteśmy specjalistami od sprzątania biur. Wiemy, że ten chaos to uporządkowana struktura dokumentów 🙂

Podczas sprzątania nie przestawiamy dokumentów, nie podnosimy ich by przetrzeć mokrą ścierką blat i położyć je z powrotem na mokrym. Czyścimy tylko dostępne miejsca oraz strefę pod klawiaturą. Mamy ułatwiać a nie utrudniać Wam pracę.

Ogólna zasada jest prosta: tablice w salach konferencyjnych czyszczone są na bieżąco, w pokojach biurowych tylko na wyraźne życzenie. Oczywiście tą zasadę dostosowujemy do Waszych potrzeba.

Ochrona poufnych danych to zawsze najwyższy priorytet w każdej firmie. Wiele biur wymaga podpisania obustronnej umowy NDA z firmą sprzątającą. Jej zapisy powinny chronić biuro przed dostępem osób postronnych do wrażliwych dokumentów. Zdajemy sobie z tego sprawę.

2022 Cleneo
RODO
Wykonanie: Pixanet